Warsztaty Marketingu i Komunikacji PLPS S.A.
W cyklu warsztatów wezmą udział przedstawiciele wszystkich trzydziestu klubów PlusLigi oraz ORLEN Ligi, głównie specjaliści z działów marketingu oraz zarządy klubów.
– Wiedza z tych warsztatów zostanie spożytkowana dla dobra siatkówki. Układając plan chcieliśmy się skoncentrować na tych tematach, które są najistotniejsze przy właściwym zarządzaniu klubem – mówi Wojciech Czayka, prezes Profesjonalnej Ligi Piłki Siatkowej S.A. – Będziemy dążyli do tego, by stworzyć naturalną przewagę klubów piłki siatkowej nad pozostałymi dyscyplinami, tak aby sprostać wymaganiom już bardzo ciasnego rynku sponsorskiego w Polsce. Te szkolenia są więc inwestycją w wiedzę menedżerów zarządzających klubami, czyli w siłę PlusLigi oraz ORLEN Ligi – dodaje.
W trakcie pierwszego spotkania wiedzą dzielili się dr Zbigniew Pawlak (wykład „Strategia rozwoju profesjonalnego klubu sportowego oraz jego misja i wizja”), dr Andrzej Smoleń („Kodeks dobrych praktyk zawodowego klubu sportowego”), dr Marek Skała („Zarządzanie projektem”).